perjantai 19. heinäkuuta 2013

ne tekee töitä sen eteen

 
Ajattelin tehä tänne tämmösen ruokapostauksen! Mul ei oikee oo muutakaan kerrottavaa. Heh. Onhan mulla tietty se, että vedettiin lellun kans eile ehkä ninku helvetin hyvä treeni. On niin kiva ku siinä on kaveri ja se pistää tsemppaamaa iha loppuun asti, vaikka ei sanokkaa sanaakaan.
Mutta tosiaan, en tiiä mitä itekkään touhuun, mutta mun on tosi vaikeeta pysyy näin kesällä jossain tietyssä ruokavaliossa. Tuntuu et edes olis koko ajan jotain houkutteita. Yks mun hyvä syy on pysyy tässä koska oon ostanu noita ateriankorvikkeita, ja en todellakaan halua, että käytetty raha menee hukkaan. Ruokapäiväkirja on yks parhain.
Ateriankorvikkeista sen verran, että mä en käytä todellakaan niitä korvaamaan mun jokaista päivän ateriaa. Korkeintaan kaksi. Tällä hetkellä on käytössä Sci-mix nutrion Diet shake ja eilen ostettu nutrilett. Nutriletin koostumuksesta en pitänyt yhtään. Tosi jauhoinen. Mutta toi Diet shake on ihan nappi osto se liukenee tosi hyvin ja tulee paksu koostumus. Pitää nälän hyvin loitolla! En varmaan jaksais edes salilla käydä, jos tollaisella pitäis joka ja koko päivä pärjätä. HUHHU. Mutta tosi hyvä ottaa varoiksi mukaan, jos tietää ettei ruokaa saa vielä hetkeen.
Näin kesälomalla aamut venyy tosi pitkiksi ja syön vasta noin 12 ekan kerran. Oon koittanut tosi paljon kattoo sitä aikavälii, että siihen tulisi se n.3h ja silloin otan ateriankorvikkeen. Jos oon salilla käynyt siinä välissä nappaan myös protskun. Noin kuuden aikoihin alkaakin jo kaipaan jotain kunnon ruokaa. Lautaselle koitan saada mahtumaan vähän kaikkea hiilareita protskuu yms.
Illalla suuhun voi mennä ateriankorvike, rahka, tai jotain ton tyylistä. Se on nyt vaihdellu tosi paljon. Esim heti kun olin oskun kanssa mahaan uppos KEBABBI. härregyyyd. Mut en hirveest haluu sakottaa niist nyt näin en kummiskaa oo missään dietis kiinni. Toivon nyt vaa et mun motivaatio kestää jatkaa tätä. Joskus voin kertoo perinpohjasest vielä kaike.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti